Announcement

Collapse
No announcement yet.

TORONTO ★KYMLIE★ March 11 to 16 , downtown

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TORONTO ★KYMLIE★ March 11 to 16 , downtown

*** version francais plus bas ***

Toronto dt March 11 to 16 phone number 647-208-6078

incalls only : the donation for 30 minutes = 100 roses with our hands -120 roses with our mouths - 140 roses full service 1 way - 160 roses full service 2 ways and 200 roses VIP service.

the donation for 60 minutes = 200 roses with our hands -220 roses with our mouths - 240 roses full service 1 way - 260 roses full service 2 ways and 300 roses VIP service.

**NEW** i'm now offering a versatil non rush full 1h, VIP service including wine, massage and (only with fresh, clean NON SMOCKER) kissing.

Appointement by phone ONLY. 1h in advance ***** Pictures are accurate, and don't be suprise to find me even better in person, i'm Kymlie, 24 yrs,100% white caucasian french Quebecoise, Your dreaming about perfection.. You just find the way to answer your desires... a young transsexual with a dream body, a nice attitude, the face of a Godess and a hot beauty style. I stand: 5'8, 130 pds, 36D smooth implants and a nice 6"FF suprise all for you for a nice complet erotic session. **i'm mostly top** NO E-MAIL, NO TEXT MESSAGE PHONE CALL ONLY: (no block call) P.S. Je suis parfaitement bilingue

-----------------------------------------------------------

Toronto Mars 11 au 16 telphone : 647-208-6078

incall seulement : la donnation est pour 30 min = 100 roses avec les mains -120 roses avec les bouches - 140 roses service complet 1 cote - 160 roses service complet 2 cotes et 200 roses service VIP

la donnation pour 60 min = 200 roses avec les mains 220 roses avec les bouches 240 roses service complet 1 cote 260 roses service complet 2 cotes et 300 roses service VIP

**NOUVEAU** j'offre maintenant un service VIP de 1h complette sans "rush" qui comprend, du vin, un massage et ( avec les NON FUMEURS seulement) embrassage.

Je suis Kymlie, 100% Quebecoise !!! 5'8, 130 lbs 36D implant,une belle surprise de 6"FF et un visage d'une Deesse. ***PHOTO REELLE*** Ne sois pas surpris de me trouver encore mieux en personne, les photos ne me rendent pas justice Je t'invite a venir te divertir avec moi . Pour d autre infos reponds a cette annonce par telephone. Je suis une transsexuelle de 24 ans au corps de reve avec une belle attitude torride . Viens me decouvrir. Tu reves de la perfection? Tu as trouver !. ...**je suis top sauf exeption** PAS DE MESSAGE TEXTE PAS DE COURRIEL APPELS TELEPHONIQUE UNIQUEMENT ps. i'm perfectly bilingual

Photos on : www.kymlie.net

and VIDEO on :

Your dreaming about perfection..? You just find the way to answer your desires
    Pictures from 2011

***ALL NEW PICS FROM 2010***
    .

.

[/QUOTE]

Last edited by mrrise; 03-15-2011, 11:56 AM.

omg amazing pics and videos you need to tour the states

Comment

Toronto contact number : 647-208-6078

Comment

Finaly here .... i'm a good girl .. work day time ..... 9am to 10pm

Comment

your gourgious! are you free monday?

Comment

TORONTO ★KYMLIE★ LAST CHANCE LEAVING TOMORROW March 16

Comment

Working...
            X